Reklamácia a vrátenie tovaru
Ani my nie sme neomylní. Pokiaĺ však už k reklamácii dôjde, je podľa nás dôležité nestavať sa k nej chrbtom a riešiť ju v čo najkratšom termíne. A toho sa držíme.
Postup pri uplatňovaní reklamácie
Obráťte sa prosím čo najskôr na naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle +420 516 410 000 alebo na e-mail info@stinio.sk, kde sa s vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia.Reklamáciu výrobkov upravených na mieru riešime v čo najkratšom možnom termíne, ktorý je závislý predovšetkým na spôsobe riešenia, na ktorom sa spoločne dohodneme.
Ak dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (napr. pokiaľ ide o drobnosť, ktorú je zákazník ochotný dlhodobo akceptovať alebo vykonať opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus objednávame nové výrobky u dodávateľa (výroba trvá cca 2 týždne). Pokiaľ je nejschodnejším riešením oprava na mieste, príde k vám najneskôr do 3 týždňov náš technik.
Aby sme boli schopný vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne, skontrolujte prosím vždy dôkladne tovar pri preberaní od prepravnej spoločnosti. Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a závady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím prekontrolujte a predovšetkým vizuálne závady nám nahláste najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru. Pri nahlásení v tejto dobe totiž dokážeme vašu reklamáciu riešiť čo najviac k vašej spokojnosti a o tú nám ide predovšetkým.
Adresa pre reklamácie
TT HOLDING s.r.o.Tišnovská 2029/51
664 34 Kuřim
E-mail: info@stinio.sk
Tel.: +420 516 410 000